نفروپاتی IgA و بیمار دیالیز: آیا می توانم گردو داشته باشد

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و بیمار دیالیز: آیا می توانم گردو داشته باشد

 

نفروپاتی IgA و بیمار دیالیز: آیا می توانم گردو داشته باشد

دیالیز حذف ضایعات و مواد شیمیایی از خون است. برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA در دیالیز، آنها پیشنهاد را پایبند به یک رژیم غذایی مناسب که عوارض اضافی ایجاد نمی کند. آیا آن را خوب به گردو برای کسانی که با نفروپاتی IgA در دیالیز؟

گردو حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و قلب سالم که برای کمک به جلوگیری از ریتم های قلبی، خون را کمتر احتمال دارد به لخته، و تاثیر چقدر پلاک در رگ های خونی تجمع می یابد. اسید آمینه ضروری به رگ های خونی کمک می کند تا همواره حالت آرامش و دلی آرام داشته باشید و صاف باقی می ماند، بهبود خاصیت ارتجاعی رگ های خونی است. این به این معنی بهبود عملکرد ذهنی و محافظت در برابر بیماری قلبی و سکته مغزی است.

در علاوه بر این به قلب مواد تشکیل دهنده سالم، گردو همچنین حاوی ثروت از سایر مواد مغذی، از جمله ویتامین E، ویتامین B، فیبر و مواد معدنی مختلف است. به طوری که آنها خوب برای غذا خوردن برای نفروپاتی IgA در بیماران دیالیزی است.

شما می توانید با پزشک آنلاین ما در مورد غذاهای خوب بیشتر برای وضعیت، بیماری خاص خود را مشورت کنید. در زیر برخی از غذاهای خوب برای غذا خوردن هستند.

میوه ها و سبزیجات

غذاهای کم پتاسیم مانند کاهو، خیار و بادمجان. آیا نمک به سبزیجات شما آماده را اضافه نمی کند. غذاهای شور را افزایش دهد تشنگی خود را و شما ممکن است محدودیت مایعات خود را بیش از حد به به زودی رسیدن به. انگور، سیب و ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، کم پتاسیم می باشد.

نوشیدنی ها

سیالات Vey از در یک رژیم دیالیز مهم است. محدودیت مصرف آب بستگی دارد خروجی ادرار و وزن قبل و بعد از دیالیز است. انتخاب نوشیدنی هایی که خوشمزه هستند از مصرف محدود است. خوردن چایی و قهوه با خامه غیر لبنی حاوی میزان و یا، نیمی-و-نیمه. بسیاری از آب میوه های کم پتاسیم مانند انگور و آب آلبالو بنوشید. محدود کردن مصرف لبنیات برای جلوگیری از بیش از حد از فسفر است. یک وعده روزانه شیر نیز برای نفروپاتی IgA در بیماران دیالیزی پیشنهاد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.